martes, 20 de enero de 2009

Viatge ARGENTINA ESTIU 2007









Fitz Roy, des del poble del Chalten vam començar a fer un ascens d'un parell d'horetes, per poder arribar a gaudir de veure el Fitza Roy des d'una panoràmica ben especial.Aquesta ruta la vam realitzar amb uns nois que vam conèixer de camí cap al Chalten des de el Calafate, uns catalans de sabadell, dos parelletes, molt majetes.... bona gent .
Després de la caminata vam tornar al hostel on estavem allotjats i ens vem fotre un bife de chorizo amb ous ferrats i patates espectaculars...

1 comentario:

david caballero dijo...

hola!

estic planejant un viatge en bici per perú-bolivia-chile, i mirant per internet m'he quedat bocabadat amb el vostre blog i em preguntava si em recomanarieu alguna ruta o em donarieu algun consell... felicitats per l'experiencia! quina llibertat!

em dic David...

dvid@amena.com